jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

EPA TRAKTOOOOR!

Publicerad 2012-07-02 21:29:00 i ALLT!

Imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort förut.. Åka epa te Orsa, haha! Oj, e lite nervös över hur de kommer gå :( Har ju bara kört i Furudal så e typ as rädd att jag kommer få kärringstop i rondellen eller nå.. Så tror jag tar en annan väg utan trafik och rondeller. Men måste ju lära mej nån gång så kanske tar stora vägen iaf, men vet inte om jag kommer upp för backen på 2an? :o kommer väl börja rulla bakåt ist.. Vilka problem jag har. Jag har ångest över å åka epa som går 30km/h. Ojoj.. ;) Men vi får se om jag stannar eller åker hem! :) tror jag åker hem för min hosta har inte blivit nå bättre :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela