jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Jag räknar ner!

Publicerad 2012-07-12 23:29:32 i

Bara 4dagar kvar tills jag åker till Stockholm! Grymt taggad :D hoppas de e lite bättre väder där än va de e här.. Å alla dagar e fullspäckade fram tills dess. Imorgon ska jag antingen till Hudiksvall å kolla på en chihuahua valp eller så stannar jag hemma och SOVER tills jag börjar jobba 4 ;) sen på kvällen efter jobbet blir de hea med folket! As kuuuul :D sen dagen efter drar jag och jobbar 07.30-14.30.. Yeey men de e sista dagen den här jobbveckan så de e skönt :) sen på söndag drar jag, min kusin, min syster och min mamma till Furuvik :D haha sista minuten resa typ ;) seeeeeen åker jag till storstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela