jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Myser me folket!

Publicerad 2012-07-10 23:44:10 i ALLT!

Haha, älskar Antons gästblogg tidigare ;) Nu ligger vi i Julias säng och tjockar godis och myser! Jag och Julia har kommit fram till att vi kommer rulla fram efter denna vecka.. Haft billys pan pizza i lunch 3dagar nu :D Men vem orkar ställa sej och laga mat vid 6-7 på kvällen bara för att göra matlåda? Inte jag iaf.. Förresten här kommer en skön grej från dagen!
 
Julia diggar musiken i kiosken och dansar lite. 
 
Liten tjej i 5års åldern: Vad gör du?!
Julia: Jag dansar?
Tjejen: Hörru du, sluta med de... 
 
Så jäkla skön komentar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela