jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

JAG KOM IN!

Publicerad 2012-07-02 21:59:48 i ALLT!

Då blir de Falun till hösten för mej! AZUUUME :D Kommer bli så jävla kul! Flytta hemifrån, ny skola, ny klubb, nya möjligheter ;) Jag ska gå på NTI, Estet Media. Är det någon mer som ska till Falun till hösten? :) Halva min klass ska typ dit.. haha så vi kommer nog stöta på varandra då å då :) 
 
Funderar på å köpa den dära blekningstandborsten, nån som vet om den funkar eller så? :) Blir nog att klicka hem den ikväll! Man måste ju våga prova saker för å veta om de funkar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela