jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Inte haft internet på 2-3dagar..

Publicerad 2011-12-28 17:23:00 i ALLT!

Så tänkte sammanfatta alla dagar lite :)

26/12
Min födelsedag, wiiiiiii! Fick massa fina presenter + frukost på sängen ;) kl.12 åkte vi till Borlänge och där hade jag sminkkurs på Make Up Store å de va skit kul det kan jag verkligen rekomendera! :D Sen gick jag runt lite å köpte lite små saker. Sen åkte vi te Rättvik och åt pizza på Erkut, muuuuuuums! Sen åkte vi hem å chilla ;)

27/12
Mia kom vid 4 och Linnea vid 5 så bakade vi 2 tårtor. Min va lätt snyggast ;) å bara för jag e så lat när de gäller sånt så tog jag sprut grädde ist för att vispa grädde och ha på... haha, Sen kom Robin å Jonas å åt tårta å så prata vi lite. Sen kom Julia vid 7 å då åkte Robin å Jonas, dom skulle lanaaa :) Så då gick vi tjejer upp å myste lite, sen hoppade vi ner i bad tunnan i 1-2 timmar ;) Myyyyys! <3 Sen gick vi upp å kolla på film, Mia somna såklart först.. ;) medans jag, Linnea och Julia satt å pratade å myste :) Sen somna väl allihop vid 3 kanske haha ;)

28/12
MIA SKA DÖÖ! hahaa, hennes mobil ringde halv 9.. tänkte kasta den i golvet men nää.. och då kom hennes bror och hämtade henne och Linnea så åkte de hem halv tie tyyp :) å jag å julia somna om.. vaknade 1 sen hahaa ;) så vi har bara tjockat idag å myst :D Nu ska jag blogga som en idiot, haha så ni vet liksom (a) Sorry för dålig uppdate men de e DAGMARS fel.. dö dagmar dö.. </3

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2011-12-28 17:52:20

Lägg upp bilder från din jul! ni verkar ha så fint!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela