jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

JFR

Publicerad 2011-12-25 12:48:00 i ALLT!

Ni känner säkert till bloggaren Isabelle Strömberg eller hur? ;) Jag älskar att läsa hennes blogg och tycker hon har sjukt snygga smycken å jag kunde döda för dom, haha. Sen såg jag att hon köper dom på JFR, och jag ääääälskar den sidan :D Dom har så sjuuuukt snygga smycken! Jag har Beställt hem massa Ear Cuffs som jag har gett bort i julklapp och även några till mej själv, hihi (a) Den här tycker jag e ruskigt snygg de e verkligen ett "julklappstips" haha lite efter men ändå! ;) De e verkligen ett tips å kolla deras sida! dom har allt från stilrena halsband till fest prinsessans dubbelringar och dom har FRI FRAKT hela året! sjukt bra ;)
KLICKA HÄR FÖR OCH KOMMA TILL DERAS SIDA!

Ear cuff - Shiny cross

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela