jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Johanna älskar!

Publicerad 2011-12-28 18:27:50 i ALLT!


KLICKA HÄÄÄÄR FÖR Å KOMMA TE DERAS SIDA!
De här är något jag använder nästan varenda dag :) Löshår, hihi. Jag använder Clips bara för då behöver jag inte sova med det eller ha det i varje dag ;) Men jag har provat ALLA andra istättningar oxå å de funka ju oxå men kreatinvaxet va nog bäst :) Lättast att sätta i och enklast att ta ur, jag har satt i löshår på min syster, mamma och tränare och ävne tagit ur de :D Allt de senaste håret jag köpt är från Beautynet och dom har super bra kvalite, grymma leverans tider och både syntetiskt, äkta, dreads, frägade, Super Clip On, rakt, lockigt och finns i alla möjliga färger ;) Har ni några frågor om löshår äre bara å höra av sej till mej jag kan allt löshår (a)

Här är Löshåret på bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela