jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Loooooooooov!

Publicerad 2011-12-21 08:10:33 i ALLT!

Yeeeeeey nu äre jullov! Hihii, å gissa vad jag gör första dagen :D jo går upp halv sex å tar bussen och åker te leksand.. Bra start på lovet måste jag säga ;) de va så jävla kul igår å alla va super fina! Tyvärr tog jag inte så mycke kort.. Men några egopix hann jag med iaf ha-ha (a) vi i 9:an va lätt bäst! Alla tyyp skrek låten å tog i allt va vi orka.. Fast bra de vette fan om de lät.. ;)

De är nånting me den här bilden som jag ba älskar! Skulle inte stå sådär men jag fastna i klänningen å fick lov å fixa de, haha! Men den blev ju skit fin ändå, hahaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela