jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

MAMMA E BÄÄÄÄÄÄÄÄST!

Publicerad 2011-12-17 13:59:16 i ALLT!

Haha, mamma fixade min blogg eftersom jag inte lyckades.. (a) Känns ju bra att hon e bättre på datorer å sånt än mej.. ;) Idag har jag beställt hem dom sista julklapparna, fast kan ju tyvärr inte lägga upp bild eller nå på vad, för dom läser ju så klart min blogg allihop.. ha-ha. Sen har jag å Mia planerat lite hur vi ska göra när vi fyller år, vi fyller år på samma dag hur nice e inte de liksom :D hihii, vi ska nog bada bad tunna hos mej å mysa å sen hitta på nå kul dan efter eller nå ;) ska slåin julklappar nu, hörs sen puuuuuuuuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela