jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Grym kväll!

Publicerad 2012-04-14 17:16:56 i ALLT!

Hade ju mys kväll hos mej igår å de va hur azuuume som helst! Först åt vi tre rätters middag, sen prata vi och flumma oss, sen blev de å hoppa i badtunnan! ;) Efter de så gick vi upp och spelade tv spel eller jag och jossi spelade tv spel och dom andra kollade på.. Haha! Sen åkte Mia hem för hon skulle till sin kille å sova där :( synd de men förstår att hon ville dit! (privata skäl) men vi hade lika trevligt ändå! Mycket skratt å prat ;) sen tillsist somnade vi och vaknad igen runt 11. Då drog dom hem och jag började plugga te moppe kortet! :D och nu E jag påväg te Rättvik me familjen å ska äta på Big Street :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela