jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Live Like You Would Die Tomorrow.

Publicerad 2012-04-09 22:12:33 i En bild säger mer än tusen ord'

Ska sova nu snart och imorgon blir de "sovmorgon" te 9 :D Sen blir shopping hela dagen och sen bär det av hem till Dalarna! Har precis bestämt med mina brudar att vi ska ses i helgen hos mej och bada badtunna oxå, perfekt slut på lovet ;) får se vad jag hittar på resten av veckan, men imorgon tror jag att jag får reda på den preliminära antagningen :D e lite nervös.. men de ska nog gå bra hoppas jag iaf! Fick ju näst högsta poäng på antagningsprovet till estet iaf! Sjukt nöjd med de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela