jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Mobil blogg

Publicerad 2012-04-24 07:23:04 i ALLT!

Står och väntar på bussen, påväg te skolan :) kommer nog va en rätt chill dag idag, har inte så jobbiga ämnen. Hade Utvecklings samtal igår å e sjuuuukt nöjd ned mina betyg! De lönar sej å plugga ;) fast har ju bara G i idrott å de fattar jag inte hur..? Å de gjorde inte min mentor heller haha! Aja får ta ett snack med idrotts läraren :) Det är inte många veckor kvar nu så de e bara å plugga sten hårt så kommer de gå skit bra :D har ju inga träningar längre som "stör" pluggandet såå :)

Har rakat Tasso nu! Haha han springer efter en som en svans och ska ligga i sängen för han tycker de e kallt :(

Kommentarer

Postat av: en blogg av hanna

Publicerad 2012-04-24 19:13:19

sv; Åh vad du är gullig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela