jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Sammanfattning av gårdagen!

Publicerad 2012-04-25 07:05:08 i ALLT!

Somnade nästan direkt när jag kom hem från Natha igår så hann aldrig blogga.. Men tar en kort sammanfattning av dagen nu ist! Vi gick hem te henne å dunkade musik å sjöng, pratade, gick ut och gick å då stötte vi på Rhodin, Dansken och Olofsson så vi prata me dom :) sen drog vi te Ica å handla lite sen fortsatte vi prata å prata! Kändes bra att vi pratade så mycke för vi har inte varit med varandra på ett tag så vi tog igen allt vi missat ;) riktigt kul! Sen drog jag väl hem å snacka lite skype sen somna jag..

Gammal bild på Mej, Natha, Rhodin och Julia i skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela