jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Sämst internet=dålig uppdatering.

Publicerad 2012-04-10 19:30:49 i ALLT!

En sak jag alltid funderar över när jag kommer te Stockholm! Vf ska ALLA ruscha till Tunnelbanan som om det bara går en per dag? De går liksom en till inom 5minuter max! Äre så hemskt och vänta i nån minut och är man sen till nått blir man bara 3 minuter senare om man tar nästa tunnelbana? De e inte direkt mycke.. Hemma i Daaaaaalarna, i Furudal går det buss var fjärde timme om man har tur. De e inte ens säkert de.. På helgerna går de två bussar dit på lördag och en buss hem? På söndagar går en dit och en hem innan man ens kommit fram?.. Då förstår jag om man springer te bussen! Men jag stör mej inte på att dom går fort utan de e när dom springer allt vad dom orkar och springer i rulltrappan man blir fundersam om de e skiiiiiiit viktigt å åka me just den tunnelbanan? Haha Hata mej inte nu säger bara vad jag tycker! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela