jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

All you need is love.

Publicerad 2012-02-28 19:50:24 i En bild säger mer än tusen ord'

Hemma nu efter moppe kurs och en hel dag i Mora :) imorgon blire å träna och fota lite på träningen, vi tränar ju på showen å jag ska fota på träningen och lägga upp så alla får se va de blir för nå ;) ska komma på lite idéer på hur och vad jag ska fota ba! Lägger upp bilderna på facebook, bloggen, tumblr och kanske till och med gör en video till youtube :D vi får se hur mycke fritid jag har för att ordna allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela