jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Jobbigt..

Publicerad 2012-02-06 22:16:07 i ALLT!

Har städat HELA mitt rum OCH min GARDEROB ända sen 7 å blev klar nu.. Haha antigen e jag seg på å städa eller så hade jag det väldigt stökigt.. ;) vek om alla kläder i garderoben, damsög, tvätta, plocka undan allt i rummet, bytte gardiner, bädda rent i sängen, damma, vattna blomman (haha jaa, har bara en blomma..) möblera om lite, rensade skriv bordet och damsög igen haha! Kan inte påstå att de e speciellt kul å städa men de måste göras så de e ba å dunka musik på högsta volym å städa :D nu ligger jag och spelar WF å håller på somna så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela