jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Just nu!

Publicerad 2012-02-06 09:47:22 i ALLT!

Fikar, har varit hos Tandläkaren :) Jag ska kanske få räls, skulle hem och "fundera" om jag ville ha de eller inte.. Vi får se hur de blir :) ska snart åka tebax te skolan å dö där i några timmar sen direkt iväg te Orsa å tränaaaa :D ovanligt va? ;) haha nä inte speciellt :) men vill man bli bäst lär man träna eller hur? ;) Tävling i helgen, i Gävle satsar på pallen de är 20 i min klass! Sjuuuukt många :o vi brukar ba va max 15.. Haha, men de ska bli kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela