jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

NHL 2012

Publicerad 2012-02-26 18:15:27 i Ego Girl

Va aaas kul å spela :D ni måste prova de ;) man blir helt inne i de, haha. Jag brukar inte spela tv spel men de va faktiskt as kul :D nu e jag påväg hem till lilla Furudal. Klev precis på tåget mot borlänge, sen byter jag där till tåg i bergslagen å åker till rättvik där mamma ska hämta mej :) haft det jätte kul med Elias och hans familj och vänner i helgen! Bra start på sportlovet ;) hoppas det blir en bra fortsättning oxå! Ska shoppa, träffa folk, moppe kurs, träna och ta en MASSA bilder! Det har ju varit så fint väder de sista dagarna, hoppas de håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela