jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Tröttast.se

Publicerad 2012-02-15 22:24:58 i ALLT!

Kul att man tyyp precis kommit hem nurå.. E helt jävla död i hela kroppen.. Orkar inte ens hålla upp mobilen! Höll på somna när jag bara stog och luta mej mot väggen, har nog aldrig varit så trött som jag varit på sista tiden :( varför e jag de för?! Kan nån smart person berätta varför jag e så trött att jag inte ens kan stå upp?.. Blää DISS PÅ DE! inte nog me de har ju jäkla engelsk läxa tills imorgon, gjorde den i förrgår å dagen innan de men kommer inte ihåg nå idag :o å så fick vi spanska läxa idag som ska va klar på fredag? Hur tänker människan egentligen! Hur ska jag hinna göra 2sidor med spanska som man inte fattar ett dugg av.. Orkar ingenting just nu.. Haha! Nä nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela