jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Ändrat lite

Publicerad 2012-01-17 19:46:10 i En bild säger mer än tusen ord'

Sååå vad tycker ni? :) Blev det bättre eller sämre? Ska göra en header nån dag när jag tagit lite nya bilder oxå så praktiskt taget e hela blogg designen ny :D Funderar på å göra ett bildspel som header vore inte de snyggt? ;) Tipsa gärna om någon bra "hjälp sida" så jag kan fixa till den ännu mer :) Jag och Mamma ska sätta oss ner och kolla på kamera, lägenhet och lite sånt senare ikväll oxå! Hoppas jag hittar den "perfekta kameran" haha! ;)

Vintern e ju lite mysig ändå! eller vad säger ni?




Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-01-17 21:16:09

hjälp med att lägga in header menar du ? :)

Postat av: Johanna Östlund

Publicerad 2012-01-18 14:19:04

Sv: Jaa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela