jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Ny header!

Publicerad 2012-01-18 18:15:18 i Ego Girl

Va tycks? :D Den duger så länge :) Tänkte svara på lite frågor jag fått på min mail så länge!
Du använder ju löshår eller hur? :) Jag undrar om du vet någon bra sida där jag kan köpa löshår? Tacksam för svar!: Jo, jag använder löshår :) Nästan varje dag.. Jag kan verkligen rekomendera Beautynet där har jag köpt allt mitt senaste löshår och de är helt perfekt!
Hej! Spets shortsen du har på dig på bilden under "Fixar bloggen" är suuuuuuper söta! vart har du köpt dem? :D Föresten ÄÄÄÄÄÄLSKAR din stil, ge gärna tips om vart du köper dina kläder!: Hej, dom är från Bikbok och jag tror dom finns kvar på rean nu! :) hihii, Tack de ska jag!
image description
Gillar du att baka? jag menar eftersom du gör så fina cupcakes!: Jorå haha det gör jag :) Taaack vad söt du är!
Kan inte du tipsa på någon sida där man kan köpa kläder och smycken? Älskar din stil och ditt utseende du är så sjuukt fin! Älskar din blogg <3: Jag tycker Asos, Nelly, Bubbleroom är bra kläd sidor och jag älskar JFRs smycken så dom sidorna tipsar jag gärna om! Tack blir så glad när ni säger så<3
Vilket är ditt favorit tv program?: Lätt Gossip Girl!
Kan inte du lägga upp en bild från 2010 och en från 2011 om det är någon skillnad? :) Sjukt fin blogg! <3: Joo de kan jag :) Det här är ett års skillnad exakt! Den övre är från 2010 jag är den blonda i mitten ;) den under är från 2011 :)
De va dom frågorna jag orkade med just nu!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-01-18 22:18:31

Vart kommer din guess väska ifrån ? Gillar din blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela