jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Nytt År, Nya Utmaningar & Händelser!

Publicerad 2012-01-01 21:26:48 i ALLT!

Gott Nytt År på er! :D Tyvärr har jag inget nyårslöfte jag kan dela med er :/ Allt jag kan säga är att jag haft en azume dag igår/idag ;) Massa trevligt folk å bara massa mys! De för vi göra om ;) Å så tog vi inge bilder heller så jaa.. Tog inte ens en outfit bild.. hahaa, känns ju bra ;) 2012 ska bli bäääst har vi kommit fram till iaf, så vi får väl se vad vi hittar på för något :) Ska nog göra en "att göra lista" över 2012, de vore ju lite kul :D å se sen vad jag hinner med å inte? eller vad sägs :D Fått kommentarer om å lägga upp bilder från min juuuul, såg kommentarerna nu.. haha! Kan lägga upp lite bilder senare ikväll för alla bilder e på min dator å internet har cpat på den så jaaa :( Men nu ska jag kolla Faaaaaaaaaacebook, hehe som vanligt.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela