jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Sandviken

Publicerad 2012-01-05 22:26:01 i ALLT!

Heeeeeeeela dagen idag! Vart lite shopping i Valbo oxå ;) Ska ta kort på allt å lägga upp via mobileeen, palla ta kameran liksom.. haha! Efter shoppingen blev de kääääk på Donken :D och sen vidare till Sandviken för test :) Tyvärr klara jag inget av dom :( Men bara fortsätta träna å försöka om en månad igen ;) Imorgon kommer de upp bild på mej med å utan löshår oxåå :) Många har frågat hur långt hår jag har å vad jag använder för lös hår å jaa, så lägger upp lite bilder på de imorgon! :D Min "att göra lista" är klar på min dator men min dator har dött.. å jag kan inte komma in på internet så FML.. Får väl göra en ny.. på mammas dator.. ojoj nu blev de jobbigt.. haha hörs PUUUUUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela