jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Svar på frågestunden!

Publicerad 2012-01-26 11:49:57 i Ego Girl

Vad sökte du för gymnasium? :)Gillar din stil så himla fin!
1. Estet Media
2. Samhäll Media
3. Stylist
Tack :)

Hur gammal är du? Har du kille?
15, ja.

har du många converse? :) kan du inte ta kort å lägga ut på alla dom?
Jaa, älskar converse! har 6st tror jag :) jooo, men inte just nu (:

Har du varit utomlands någon gång? vart och hur många gånger? (:
Ja, 7 gånger tror jag. Har tappat räkningen :o haha, Finland, Danmark, Kreta, Teneriffa och Lanzarote :)

Kan inte du lägga upp en bild på din guess väska ? Den är så snygg!!!
jo,de va den bästa bilden jag hade just nu :) 

Kan du inte lägga ut ett familje foto och skriva lite om alla i din familj?:) vore super kul om du skrev lite om varje!
Vi har tyvärr inget "familjefoto" från i år så ni får en från 2004 när mamma och pappa gifte sig :)
Hon till vänster är min syster Caroline. Hon har nyss fyllt 22 och bor i Rättvik med hennes kille Christoffer :) Hon jobbar på en smyckes affär i Insjön som heter Diamanten och ligger på hjultorget!
Hon i mitten är min mamma Marie, hon fyller 45 i oktober. Hon kommer från Stockholm och träffade pappa när hon var 15 och dom har varit tsm ända sen dess! De ska fira 30års jubileum på nyår! :)
Sen har vi pappa Åke, han är äkta bondpööjk! haha, han är från Furudal och har en bondgård.. yeey.. han ska fylla 48 i mars :)
Den lilla tjejen är jag (a) och bredvid mej är min store bror Alexander :) Han ska fylla 17 i maj å han går på Stiernhööks gymnasie, på EL linjen :)
De va lite kort om alla ;)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela