jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Trött

Publicerad 2012-01-15 19:46:27 i ALLT!

Så nu ska jag ta ett lååååååååååååååååååååååångt bad! Skola imorgon! YEEEEY, eller?.. haha, usch nä vi har bara massa genomgångar till nationella proven å usch å fy.. Efter skolan ska jag och mamma åka till Falun och kolla NTI gymnasiet :) Ska kolla lägenhet å sånt nu oxå hamnar nog i Falun te nästa termin ;) Antingen Estet - Estetik och Media, Stylist eller Frisör! Börjar fundera på å sätta i löshår igen oxå.. Har "tröttnat" på clips haha, men vet inte :D Vi får seeee de blev ju världens skatbo när jag tog ur håret sist så vet inte om jag vill..! Känner att jag har väldigt fullt upp nu oxå.. e tyyp inte ledig en enda helg förens om 3-4 veckor! haha, ska träna, jobba, tävla, åka bort och massa annat :o Fullspäckat liv med massor av trevligheter, som jag brukar "Lev livet som ung och dö som Kung!" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela