jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Allsång på skansen!

Publicerad 2012-06-26 20:26:17 i Åsikter!

Tyvärr från tv soffan men de funkar de me :) Fast måste ju säga att jag tycker Laleh ser ut som en skattungbyare i dom dära kläderna? Vet inte hur hon brukar se ut annars, de här e ju första gången jag ser henne typ men aa.. Ge henne andra kläder! Jag stör mej väldigt mycket på hur folk ser ut, speciellt om de e en "kändis" som ska visa upp sig på typ tv eller på konsert eller nå. För mab vill väl ändå se så bra ut som möjligt eller? :o Visst alla har olika stilar men vem vill se ut som skattungbyare? haha! Ni kanske inte vet hur skattungbyare ser ut men tänk er gröna gummistövlar med blommiga kjolar som går till knäna och en stor svart t-shirt och en ful utnött keps från rusta och en gammal cykel från 70talet och så klart rastaflätor ner till magen..;)
En TYPISK skattungbyare haha! Bild från google.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela