jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

BUS

Publicerad 2012-06-01 10:56:48 i Fashion

Tänkte tipsa er om min BUS jag använder!

Den här använder jag just nu och den funkar as bra! Man blir brun efter första smörjningen, och då menar jag inte orange brun utan solbrun. Men när du ska applicera en BUS är det viktigt att du gör lite saker innan du smörjer in dej.
  • PREPPA: Ta en dusch och använd en peelingkräm och skrubba hela kroppen och ansiktet noga. Då försvinner alla dödahudceller och du får en jämn och slät hy.
  • RENGÖR: Se till att du inte har någon parfym eller deodorant kvar på kroppen eftersom den kan påverka din BUS. Men spar Nagellacket eftersom de skyddar dina naglar mot att missfärgas.
  • ÅTERFUKTA: Smörj in hela kroppen med en bodylotion och ansiktet med en ansiktskräm. Använd en extra fetkräm på armbågar, knän och fötter eftersom dom är torrare än din vanliga hud.

Sen är det bara att smörja in dej med BUSen. Men se till att smörj dej överallt och ta dej tiden att göra det! Det går inte på 2 minuter. Gör det ordentligt då får du bäst resultat!

Kommentarer

Postat av: Izabelle

Publicerad 2012-06-01 14:39:19

Vart kan man köpa den? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-01 20:26:34

Feelunique

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela