jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

helt död och sjuk..

Publicerad 2012-06-29 16:20:32 i ALLT!

Men de stoppar inte mej från att jobba eller åka på träningsläger :D Sista jobb dagen imorgon, sköööönt! Och på Söndag drar jag och min lilla älskling(epan) till Orsa för en vecka träningsläger ;) Har inte tränat på tyyp en månad pågrund av min hosta så ska bli kul och se hur de går.. Förresten vart har sommarn tagit vägen?! De bara regnar och är mulet.. De e inte ens varmt.. Nån som följer med på en sista minuten resa typ NU?! Turkiet, Grekland eller nå sånt? Så länge de e varmt duger det ;)
Nu ska jag dra ner till Furudal och vara med Natha och Palmeeeeeen, uppdaterr när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela