jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

MiaPia!

Publicerad 2012-06-03 13:21:51 i ALLT!

Ska fixa mej och göra mig i ordning för snart ska jag dra te MiaPia :D Får se vad vi hittar på för bus.
Och hur länge ska det hålla på och regna?! 5 spänn på att de kommer spöregna när vi ska te Stockholm me klassen.. Om vi har tur e de fint väder där, men tvekar om de.. Håller tummarna helt enkelt!
Imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms av Fjellis å de gjorde verkligen min morgon!
Frun å mannen hade precis lagt sig när mannen började smeka sin fru över ryggen, nej ja kan inte ikväll svara frun, ja ska till gynekologen imoron och vill inte ha någonting i mig och tog bort mannens hand. Efter tio minuter börjar mannen igen och frun svara: men jag kan ju inte, då svarade mannen, Jag vet men du ska väl inte till tandläkaren imoron va?
Izabelle, jag och mia i snygga 70tals kläder!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-06-03 19:37:07

Haha ja jättedåligt med vädret :/

Men iaf jättefin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela