jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Svar på frågestunden!

Publicerad 2012-06-02 11:15:08 i Ego Girl

hej kan inte du lägga upp en video när du sminkar dig. Du är jättefin<3
Hej, jo jag ska försöka göra en! :) Taaack! <3

Vill se fler bilder på dej! Tycker du e as söt, fler outfit bilder oxå. Gillar din stil!
ååh, va söt du är! De ska jag fixa! taaaack :)

Vad har du för kamera och redigerings program? :)
En Canon EOS 1100D, en gammal version av Photoshop :)

Har du någon pojkvän som du gömt från bloggen? ;)
Haha, nejj de har jag inte ;) om jag haft de hade jag nog nämt de :)

Vart är linnerna och shortsen ifrån? :)
Linnerna är från Nelly och Shortsen är från Bubbleroom :)

Vart har du köpt BUSen och vart kan man köpa peelingkrämen?
Feelunique är både BUSen och Peelingkrämen från :)

Hur gick det med dig och epan?!
Jo de gick bra! Tack för du bryr dej :)

Hur många converse har du? :)
jaduu, 7st tror jag :)

Vart ska du gå gymnasie? :) Ska du flytta?
I Falun på NTI, Estet Media :) Jaa, ska flytta ihop med min kompis.

vad är ditt längsta förhållande? och med vem?
jadu, 2-3månader tror jag. mitt ex haha ;)

Hur många piercingar har du och vart? :) Bildbevis krävs ;)
Har 5hål i öronen och sen en navel piercing :) Bilden kommer senare!

Kul att ni hade så många frågor! Fortsätt kommentera :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-02 15:39:16

Älskar din blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela