jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Tandläkaren

Publicerad 2012-06-18 00:04:49 i ALLT!

Kom nyss hem drog te Furudal en vända och träffade Nathalie. Sen träffa vi på Robin, Christoffer och Albin oxå :) De har byggt klart hopptornet vid Simkursen oxå! Men dom hade inte ner den i vattnet för de fick lov att vänta på att tidningen skulle va där och fota och interljuva.. Kunde inte vi tagit kort bara så vi fått ha ner den i vattnet? :O aja, Måste sova nu snart för imorgon ska jag te tandläkaren.. Yäääy! Usch hatar tandläkare :( Å såklart ska jag dit på morgonen så jag åker hemifrån vid 9 tyyp, okej de va inte såå tidigt men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela