jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Det är dags för Fredagsmyyys!

Publicerad 2012-03-09 19:31:53 i ALLT!

Om de så är de sista jag gör. Nu är de slut på veckan och det är dags för Fredaaaagsmyyyyys! Mamma har gjort räkchips, jag har tagit fram ostbågar och ramlösa och nu ska vi kolla på tv och bara slappa :D Imorgon drar jag te Josefin sen åker vi te Bram på HOUSE PARTYYY! Jag, Jennie, Elinor, Ulrika, Stina, Johan, Elin, Josefin, Emilia å Bram. Kommer bli kuung ;) Ska kolla buss å de senare orkar inte just nu.. Tänkte kolla lite smink, bloggar, kläder, lägenhet, skicka iväg bilder och bara hålla på med datorn nu! Har inte gjort de på sjuuukt länge å inte slappat för den delen heller :O Vill ha tips på bloggar oxå, tycker de e roligare me små bloggarna än de stora som ba shoppar å super? SÅ lämna gärna en komentar!

Kommentarer

Postat av: Emma Lannebrink

Publicerad 2012-03-09 20:56:03

Hej! Följa varandra via bloglovin? :)

kram!

Postat av: sofia

Publicerad 2012-03-14 13:38:43

Vilken härlig blogg du har=)



Kolla gärna in min blogg där jag skriver om allt möjligt:) Och kanske till och med göra Länkbyte?:)



Ha en super bra dag:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela