jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Isvak!

Publicerad 2012-03-07 15:03:26 i ALLT!

Jag och Julia satt och spela ett Bak spel på hennes mobil medans de andra bytte om för att hoppa isvak! Usch, fan va kallt :o vem gör de frivilligt liksom? Men nu har vi slutat iaf och jag ska hem, äta, byta om å packa sen åka till Orsa! Träna och fota på showen, har börjat med mitt solo nu så får väl se om jag kommer ihåg de efter träningen oxå ;) Så de blir nog inte nå mer bloggande förens sent ikväll :) om jag orkar.. Haha!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-07 18:15:16

Du får jätte gärna gå med i min gratis tävling



http://onlyerik.com/2012/march/vinn-ett-linne-fran-stayhard.html

Postat av: JULIAA

Publicerad 2012-03-07 18:50:38

johannaaaaa!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela