jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Just nu!

Publicerad 2012-03-06 21:07:33 i ALLT!

Mys med Busan. Ska packa idrotts grejer snart, ska bara finnna orken.. haha, Vi ska hoppa isvak imorgon oxå! Fast jag ska inte men de e ju kul å kolla på dom andra när dom gör de ;) Vi gjorde ju de förra året, men hoppade inte då heller.. Tog lite kort då ist :) De va vääääldigt fina miner och plask i vattnet då.. haha! Tänkte passa på och tipsa om en skit bra smyckes sida oxå! Stilbruden, Dom har jätte snygga ringar, halsband och armband! Man får alltid alla smycken i fina påsar, Fri frakt vid köp över 300 och man får en gåva vid köp över 500 :D Jag såg att bloggaren Isabelle hade köpt några smycken där så gick in på sidan och blev kääär! Gillar speciellt deras ringar! Jag köpte ju min dubbel ring med hjärtan där, å den är hur fin som helst fortfarande ;) Vissa ringar tappar ju färgen å går sönder men inte den inte! Klicka på bilden för att komma till deras sida!

Kommentarer

Postat av: terese

Publicerad 2012-03-07 06:30:50

fin header & blogg :)

Postat av: brander

Publicerad 2012-03-07 15:55:09

vilken sötis :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela