jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Mascaror!

Publicerad 2012-03-07 07:06:41 i ALLT!

Jag blir alltid svart under ögonen när jag använder mascaror, antingen är de svarta flisor från mascaran under ögat eller så är jag hel svart.. Så jag frågade på Kicks varför de va så och vilken mascara jag bör använda. Hon sa "De finns flera anledningar till att jag blir svart under ögonen. Det beror på hur mycket fukt det är runt ögonfransarna. En primer får mascaran att sitta bättre, tänk på att inte gnugga dej under ögonen och lägg ner några tops i sminkväskan så du kan ta bort de under ögonen. Jag tycker du ska prova våran nya L'Oréal Paris Mega Volume Collagene 24H Mascara. Det är en smidig volym mascara som sitter i 24 timmar!" 
L'Oréal Paris Mega Volume Collagene 24H Mascara, 169:- på KICKS

Clinique Lash Building Primer, 195:- på KICKS


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela