jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Mora idag då

Publicerad 2012-03-17 10:03:24 i En bild säger mer än tusen ord'

Jag har kommit på att jag brukar spendera nästan alla mina helger i Mora nuförtiden :o haha är mer i Mora å Orsa än Furudal.. Jennie och Elinor ska möta upp mej vid tåget och så ska vi gå på Mora och dela ut flygblad till Showen! :D kommer bli azuuuuuume, och showen kommer bli ännu mer AZUME! Är så grymt taggad inför den ;) vi har slitit å tränat å ja allt mellan himmel å jord för att få ihop den och nu är den klar! Kom och kolla på den vettja :D antingen i Mora nu på Torsdag den 22/3 kl 19.00 eller i Orsa på Söndag den 25/3! Ni kommer inte ångra er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela