jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Ny design!

Publicerad 2012-03-10 23:00:33 i En bild säger mer än tusen ord'

Va tycks? :) tröttnade på den gamla.. fast den här e ju inte så mycke bättre. Måste ta lite bilder jag kan ha till bloggen snart! Kollade ni på melodifestivalen? Tyckte ni Loreen skulle vinna eller tyckte ni nån annan? Själv tyckte jag Ulrik skulle vunnit men Loreen va helt okej ändå! Han kom ju iaf 3:a å inte sist ;) De är ju de som räknas eller hur? Men lite synd äre om Danny som kom tvåa i år igen :( Fast han va ju bättre förra året.. den här låten va inte alls lika bra.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-11 12:33:48

Fin blogg :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-11 17:11:16

Hej! Är du intresserad av att vinna ett presentkort värt 100:- som du kan köpa bloggdesign, header, ikoner m.m.. för hos Jojjodesign? Då ska du delta i min tävling, TVÅ vinner varsitt presentkort!



http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-presentkort-hos-jojjodesign.html#comment

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2012-03-11 20:35:25

Verkligen mysig bild! Älskar bilder på ljus =D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥

Postat av: jennelie

Publicerad 2012-03-12 17:10:36

fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela