jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Sitter på bussen

Publicerad 2012-03-09 14:37:43 i ALLT!

Påväg hem från skolan nu :) rätt chill dag idag, först hade vi Svenska sen Spanska prov å de känndes grymt bra! Sen hade vi Fysik och då gick vi igenom ett gammalt nationellt prov.. De verkar skit svårt! Tur att man har några snillen i klassen som kan föklara varför å sånt :D själv är jag inte så jätte bra på varken fysik, kemi eller biologi å jag e inte direkt intresserad av dom heller.. :o sen vare Lunch å sen hade vi Religion sista timmen å blev precis klar med den uppgiften så de e chill :) sen fick jag reda på betyget på min engelska uppsats från gamla nationella, fick VG+ så de e ju bra :D hoppas jag får de eller högre på riktiga nationella bara :o när jag kommer hem ska jag äta lite å packa å sen dra te Orsa, som vanligt ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela