jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Svar på kommentar!

Publicerad 2012-03-10 14:54:51 i En bild säger mer än tusen ord'

- Hur länge har du åkt konståkning och vart åker du? :)
SVAR
Jadu, tror jag började när jag var 7 eller 8 är inte säker :) Då började jag i Furudal sen när jag var 9-10 bytte jag klubb till Orsa. För dom la ner klubben i Furudal för vi inte hade någon tränare och för att så många slutade. Jag åker fortfarande i Orsa men det här blir nog min sista säsong i Orsa :( Jag ska ju gå på gymnasie i Falun så då blir det svårt att åka från Falun till Orsa så jag ska byta till Faluns klubb! Så jag slutar inte bara byter klubb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela