jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

16 dagar!

Publicerad 2012-05-30 06:54:43 i Ego Girl

Kan ni fatta att om 16 dagar jag har gått klart alla mina år i grundskolan?! :o Och på dom dagarna har jag räknat me helger och "lek veckan". Lek veckan är sista veckan, då spelar vi 9or brännboll mot lärarna och klär ut oss. Vi ska va ******* ;) Försök lista ut de ni! Sen packar vi bara ihop och lämnar in böcker, äter avslutnings middag, klär traktor vagnen m.m! Kommer bli skit kul :D Nästa vecka drar vi te storstaden oxå! Då får vi fritid och jag och Jossi ska shoooooppa :D Vi frågade några i klassen va dom skulle göra då å alla svarade DONKEN!! haha härligt svar ;)

StorfiskarN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela