jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Drop in Solarium

Publicerad 2012-05-29 18:49:41 i Fashion

I Rättvik! Jossi håller på å sola så jag sitter och väntar på henne :) sen tar vi antingen bussen hem eller åker med hennes Mamma. Måste jobba med brännan innan avslutningen. Kan inte komma dit och va blekast ;) hahaa, men e lite brun iaf! Jag har sämst pigment så blir inte brun i ansiktet.. Bara på benen och magen :( så jag kör på med BUS oxå :) å nejj jag är inte flammig eller prickig eller orange, för jag VET hur man smörjer sej..

Kommentarer

Postat av: BUS

Publicerad 2012-05-29 21:35:19

Vilken BUS använder du och hur ofta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela