jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Duktig flicka!

Publicerad 2012-05-03 22:05:00 i ALLT!

Har städat min garderob! Heeeeelt å hållet :D slängt gamla kläder som var för små, vikt in allt fint och hängt upp på galjar. Tog bara 20år men nu e de klart! Hann till och med tvätta och städa mitt rum oxå. Men såklaaaaart ska jag missfärga min nya vita stickade tröja :( nu är den mintgrön/grå/ljusblå/skitig vit, haha vet inte vad de e för färg om jag ska va ärlig.. Får väl tvätta den med blekningsmedel imorgon och hoppas på de bästa! Annars jäääävlar..

Dom sa på vädret att de skulle snöa ikväll/imorgon, sist dom sa det säg de ut såhär på morgonen :( så hoppas dom har fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela