jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Förberedelser!

Publicerad 2012-05-19 00:28:23 i Fashion

Inte långt kvar nu! för vissa iaf.. själv slutar man den 15onde.. yeey! Dagens tips är iaf naglar :) Jag tycker de e skit snyggt me målade å fixade någlar men jag orkar aldrig fixa mina. Men på avslutningar å sånt brukar jag fixa dom lite iaf! Så har man en vit klänning kan de va snyggt me ljusa färger på naglarna, fransk manikyr eller vf inte lösnaglar. Då e dom ju fixade å allt ;) Något man inte ska köpa är iaf Nail Rock/Nail Wraps. Dom suger! Fick 4-5 paket i julklapp med sånna och har använt alla och tappade alla dan efter, till och med samma kväll. Följde en instruktion från där jag fått dom så jag skulle göra rätt men nej.. dom satt på i kanske 1timme, sen ramla den första av. Så dom ska ni inte köpa!! Kör hellre på eget nagellack eller lösnaglar :) Just a tips from Coachen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela