jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Fuuuuullt upp!

Publicerad 2012-05-22 21:52:19 i En bild säger mer än tusen ord'

Har haft saker och göra hela helgen och måndag och orkade verkligen inte gö nå små inlägg.. Blogg appen muppar så den funkar inte alls längre så ja.. Men i helgen har jag shoppat, myst med folk, jobbat, raggat me epan i flera timmar, vart me folk och igår sov jag i Rättvik med Natha :) Riktigt mys! Fast dagen va lite kaos.. Började me att vi åt kebaaab sen skulle vi leta efter posten för att hämta ut mitt körkort å aaa.. Mina kompisar e inte dom bästaste på att förklara vägar, sen drog vi hem te Nathas pappa å myste lite sen kom Anders, Funk och Jax så va vi med dom tyyp en timme lite mer sen drog vi hem och sooov! Sen vare bara att gå upp kvart i 6 dan efter :D Hääärligt! Va på as bra humör imorse asså ;) haha aa, sen vare flumm i skolan å nu e jag hemma efter mötet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela