jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Heeelt sjuk dag!

Publicerad 2012-05-17 12:35:47 i ALLT!

Sammanfattning av gårdagen! :D Först drog vi ju å gymma och sen köpte vi tårt grejer på Ica, sen åkte alla hem och duschade å fixade sig inför kvällen ;) Sen åkte vi hem till Jossi som fyllde 16 igår. Jag kom såklart sist dit.. haha de e alltid jag som e segast me å fixa mej.. Men hursom helst! När jag kom dit fick jag en partyhatt :D Sen slog vi oss ner och åt tårta. Sen hörde vi att de kom en fyrhjuling och vi bara vem kom nu?.. Sen drog nån upp dörren å då vare Oscar, Rasmus och Marcus som hade tagit fyrhjulingen till Jossi! Snacka om att vi blev chockade :o hahaa, sen gick vi ut och hoppade studsmatta å körde norsk fylla å aa vi hade skit kul helt enkelt! ;) Sen sov vi 8pers på två madrasser i Jossis sovrum.. Gissa om de va varmt! Jag och Natha höll på dö medans alla andra frös..? haha, kan bero på att vi som i mitten men ändå ;) Kom hem alldeles nyss och nu ska jag fixa mej igen för att åka iväg till Moster som fyller år idag :) Tänk va många som fyller år i Maj egentligen? :O

Bild på oss tjejoor som Jossis pappa tog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela