jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Hem ljuva hem!

Publicerad 2012-05-18 23:27:08 i ALLT!

Kom hem ganska nyss och nu e jag helt slut men ändå sjukt pigg! Så vet inte vad jag ska gö haha, va iaf ute på byn med massa folk innan jag å Jossi drog hem :) Riktigt mys! Va längesen vi va alla, brukar va typ 2 och 2 eller 4 inte fler men nu va ALLA där! Riktigt skoj, dom ville att jag skulle ta epan ner nu men orkar inte.. Alla kommer bara tigga skjuts haha ;) nä får bli en annan gång! ska ju ta epan te jobbet imorgon, får se hur många som reagerar på att de står en chock rosa epa utanför ishallen.. när de e hockey läger å allt... aja! blir kul å se haha :D

Saknar mina Orsingar! får ta å åka dit snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela