jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

I <3 Iphone

Publicerad 2012-05-30 17:29:12 i Ego Girl

Chill dag i skolan! Först hade vi idrott och körde brännboll, mitt lag vann såklart ;) Sen hade vi spanska och de gick ju sådär.. slutade med att Rasmus fick virus på sin användare på skoldatan, haha! Efter de hade vi geografi och då snackade vi klassresa å kolla film. Sen vare Fysik men vi behövde inte jobba nå sen hade vi stuga å då sncaka vi ännu mer klassresa och då bokade vi Idre resan! så 10,11,12 Juni drar jag te Idre me min flummiga klass :D Gryyyymt! sen hade vi musik och sjöng en låt två gånger sen fick vi sluta ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela