jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Just saying'

Publicerad 2012-05-29 21:07:26 i Åsikter!

Nästan alla tjejer i heeela världen är missnöjda med sin kropp. Antingen är man för tjock eller för smal. Man tycker att alla Victoria Secret modeller är perfekta och har drömm kroppen som alla vill ha. Men tänk då va dom gjort me sin kropp? Förstorat tuttarna, botox i läpparna, tränat 24/7 och samtidigt bantat för att få den platta magen. Men tror ni deras kropp mår så bra av de?.. Om man tränar mycket måste man ha mycket vila, vätska och äta ordentlig mat! Alltså ska man inte äta LCHF och gå på gymmet 5 dagar i veckan och ta en löptur 3 gånger i veckan.
En sak kan jag säga om att banta som e 100% sant och de är inget jag bara hittat på. Om vi säger att du väger 70kg och vill banta ner till 65kg så äter du LCHF tills du nått ditt mål och sen slutar med den dieten och börjar äta som vanligt då går du upp DUBBELT så mycket än vad du gjorde innan och till slut väger du mer än 70kg. Det är likadant om du svältbantar eller bara dricker sån där bantings drink.
Därför är jag emot den sortens bantning, jag har aldrig provat de men några av mina närmaste kör på den sortens bantning.
Därför rekomenderar jag att träna och äta rätt istället! Du behöver inte gå på gymmet eller ens hålla på med en sport. Du kan träna hemma eller bara sprina i skogen? Det blir 10gånger bättre resultat och du får myyycket finare kropp!
Jag håller ju på med konståkning och alla tänker att de inte är speciellt bra träning att man inte bygger muskler, men det är just det de är? Likadant med fotboll och innebandy, eller bara gå ut och gå. All träning är bra träning! Gör det till en vana bara, då kommer du se resultat redan efter 1-2 månader.

Har ni frågor om vad man ska äta eller hur man kan träna hemma är det bara att höra av sig till mig! jag svarar på alla frågor.

Säger bara vad jag tycker!




Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-05-29 21:32:31

Tränar fotboll, men vill bygga mer muskler hur ska jag kunna bygga muskler hemma utan hemmagym?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-30 16:44:00

Om du vet vad man ska träna äta sova kan du inte gö ett schema för de? eller hur mycket du tränar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela