jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Min dag

Publicerad 2012-05-06 19:26:14 i ALLT!

Har varit heeeeelt okej :) Först kom mamma och väckte mej vid 10 och sa att vi skulle dra och kolla lägenhet vid 11, så de va ba å gå upp och fixa sej och sen dra te Grycksbo! Å jag blev kär i den lägenheten kan jag ju säga :D Först vare en hall som va rätt stor, sen toan va FETT stor (för å va en 1:a) med badkar å såg nästan ny renoverat ut, sen ett eget kök alltså ingen liten kokvrå utan ett riktigt och sist men inte minst sov rummet! Stort och Ljust ;) Precis som de ska va! Så direkt när vi kom hem tackade vi Ja till den så får väl se om jag får den :D Hoppas deeee! Sen nu har jag varit ute och övningskört med pappas bil, de gick faktiskt skit bra så hoppas jag klarar Uppskrivningen :)

Så här såg lägenhethuset ut utifrån! "min" lägenhet var högst upp, men tyvärr utan balkong :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela