jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Plugg

Publicerad 2012-05-25 16:25:56 i ALLT!

kommer jag spendera min Fredag med.. Måste göra Geografin och Idrottsläxan :( Vill man ha bra betyg får man ta sig den tiden och jobba ihop dom oxå! Några kompisar frågade om jag skulle med och grilla å hänga vid stranden men naaae e inte på de humöret just nu, vill bara va hemma och chilla! :) Kolla film och slöa helt enkelt, för imorgon drar jag ju te Orsaaa å träffa folket. Fick upp en SKIT snygg bild i huvet som jag tänkte ta senare idag men kom på att jag har tappat bort en sak te stativet så de går inte.. Varför ska saker försvinna när man behöver de som mest :o Får komma ihåg bilden å taren senare helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela